ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi
Gelmiş geçmiş en önemli ve zengin kaynak bilgidir ve bilginin daha aktif bir şekilde kullanılabilmesi için bilgi teknolojileri doğmuştur. Bilgi teknolojileri hem kişisel hayatta hem de iş hayatında büyük alana sahiptir. Teknolojinin hızla gelişmesi ve dünyanın her geçen dün daha global bir yer haline gelmesi, işletmeleri bilgi teknolojilerini kullanmaya itmektedir. Rekabet avantajını kaybetmek istemeyen ve sektörlerinde ön plana çıkmak isteyen işletmeler, bilgi teknolojilerini en iyi şekilde kullanmalıdır.
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Nedir?
ISO 20000 Belgesi, bilgi teknolojileri hizmeti sunan işletmelerin; müşterinin beklentilerine en iyi ve en hızlı şekilde yanıt verebilmeleri, performanslarını sürekli daha da iyileştirmeleri ve hizmet verirken hangi hususlara dikkat etmeleri konusunda yön gösteren bir standarttır. ISO 20000 Sertifikası, her sektördeki ve her ölçekteki işletmeleri için uygulanabilir bir standarttır.
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi’nin Faydaları Nelerdir?
- Firmanın tüm müşterilerine hitap eder.
- Maliyetleri minimuma indirger.
- İşletmelere zaman tasarrufu sağlar.
- Bilgi teknolojileri alanında verilen hizmetlerdeki risk oranlarını azaltır.
- Bilgi teknolojileri hizmetindeki hata oranlarını düşürür.
- İşletmenin kaynaklarını verimli kullanmasını sağlar.
- İşletmeye bulunduğu sektörde rekabet edebilme avantajı sağlar.
- Müşterilerin beklentilerinin doğru belirlenmesi sonucunda müşteri memnuniyetinde artış gözlenir.
- Kamuoyunun firmaya olan güveninin artmasını sağlar.
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır?
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Belgesi’ne sahip olmak işletmelere DSR BELGELENDİRME hizmet sunacaktır. Yapılacak başvurunun ardından DSR BELGELENDİRME alanında uzman kadrosuyla işletmelere hizmet verecektir.