BELGELENDİRME
BELGELENDİRME
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

Ticaret hacminin günden güne büyümesi ile aynı sektörde bulunan firmaların sayısı her geçen gün artmaktadır. Bu durum rekabet koşullarının iyice güçleşmesine neden olmaktadır. Müşteri odaklı hizmet ve üretim stratejilerinin sonucu olarak, iş dünyasında en önemli amaçlardan biri müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımaktır. Müşteri memnuniyeti, müşterilerin firmalardan beklentileri ve satın aldıkları mal ya da hizmetten elde ettikleri faydadır. İşletmeler müşteri memnuniyeti yönetim sistemlerini geliştirerek karlılık ve sürdürülebilirlik gibi amaçlara bir adım daha yaklaşmış olurlar.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Nedir?

ISO 10002 Belgesi, işletmelerin müşterileri ile ilişkileri daha uzun vadeye taşımaları ve daha karlı ilişkiler kurmaları için yayınlanan bir standarttır. Müşterilerine beklentilerinin daha da ötesinde hizmet vermek isteyen her sektörden ve her ölçekteki işletmeler ISO 10002 Sertifikası Standartlarını uygulayabilirler. Gönüllülük esasına dayalı bir standarttır. 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin Faydaları Nelerdir?

  • Müşterilerin geri bildirimleri konusunda nasıl bir yol izlenmesi gerektiğini gösterir.
  • Çalışanlar müşteri şikâyetleri konusunda daha bilinçli hale gelir.
  • Müşteri önemsendiğini hisseder ve firmaya olan güveni artar.
  • Müşterilerin aldıkları mal veya hizmet sonucundaki memnuniyetleri artar.
  • İşletmenin prestijini güçlendirir. 
  • İşletmenin müşteriyi elinde tutmak için katlandığı pazarlama ve çeşitli maliyetlerinin azalmasını sağlar. 
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi Nasıl Alınır?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almak isteyen işletmeler DSR BELGELENDİRME’ye başvurabilirler. DSR BELGELENDİRME uzman ekibi ile hizmetinizde olacaktır. 

Tags: ISO 10002 Belgesi, ISO 10002 Sertifikası, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi